opening website en studio

Ok, daar istie dan... de schenk studio, met echte website. niet alleen .nl, gelijk.com erbij. shiiit, wat gelijk de vraag oproept, moet dit in t engels? laat ik voor nu even onbeantwoord.

de studio is bijna klaar en wordt waanzinnig. de audio draait, er is een afwasmachine, twee van de drie galmplaten galmen, glas in de keuken voor t naar buiten kijken tijdens de lunch (zie foto's achtergrond), piano gereviseerd (zie foto), studio vol hout gehangen en nog vierduizend andere dingen. er moeten wel ook nog vierduizend andere dingen gebeuren. belangrijkste is dat het super vet wordt en dat de studio al draait. ik hoop dat er binnen 1 of 2 maanden een soort van officiele opening kan zijn met oneindig veel bier en pinda's. daarvoor moet de vloer in de woonkamer nog even gefikst worden, inclusief bierafvoergoten.

ik ben er nog niet over uit of ik op deze website actief alle studiobeslommeringen ga beschrijven, tips en opnametrucs ga geven of vragen, goeie recepten ga delen, foto's van mooie spulletjes ga laten zien ed, of dat het gewoon een standaard dooie site moet worden met wat gelikte foto's, een gearlist en een prijzenlijst. misschien begint het dus wel als het een, eindigt het als het ander. of andersom. hoe dan ook, hij is er dus, de schenk studio. iedereen is van harte welkom om er te komen kijken, hangen of helpen. mail even naar johannesschenk@gmail.com of bel me.