Uit de box gekomen!

ok, ik ben eindelijk uit de box! t heeft even geduurd, maar ik ben eruit. Ik kan eindelijk volledig uit de computer, dat betekent op de mengtafel mixen. De 24 uitgangen staan volledig op de patchbay, vanwaar ik ze naar waar dan ook kan sturen. De drums bv naar de Girardin mt 68 (boordevol germanium transistors, en een verhaal op zich) en daarna door naar de Chandler Zener limiter voor de final nuke, etc. Zo gaat dat hier nu met het mixen van de Claw Boys. Welke plaat overigens bijna af is en de holy shit wordt. De bas kan ik bijvoorbeeld splitsen, deels naar de Girardin (om de Zener te sturen), deels naar de ADT moedermengtafel waar alles weder netjes samenkomt voordat de mix door de nieuwe ADR Compex de tweesporen telefunken bandrecorder ingaat. Yes, klassiek miksen. En door t draaien van stems is ook total recall mogelijk, zodat naderhand nog aanpassingen kunnen worden gedaan. Populair heet dat 'best of both worlds'. Mensen die die term gebruiken mogen worden doodgeknuppeld.

Hier een foto van de patchbay (waar dus alle in- en uitgangen samenkomen):